sunnuntai 31. maaliskuuta 2019

Jälkisanat.


Tämä sivusto on syntynyt Iiro Antero Arvolan teksteistä ja kuvista sekä mesetyksistä äitinsä kanssa.

Mukana on myös Iiron fb-seinällään jakamia asioita, jotka heijastavat tästä  maailmasta poistumaan valmistautuvan nuoren miehen tuntoja ja ajatuksia huhti-toukokuulta 2018.

Jonkun ystävällisen ihmisen ilmiantamana facebook esti tämän näkymisen minun seinälläni, joten nyt alkuperäinen sivusto on venäläisessä VK:ssa.

Uuden yrityksen jälki näkyy, mutta en anna sen häiritä.

Ihmisenä minun mottoni ovat vuosia olleet Sig Lassonin sanat:

Pyövelit. Pyövelien rengit, te jotka hehkutatte pihtejä hiilloksella: Ettekö tiedä, minähän olen aasi. Minulla on aasin sydän ja aasin huuto: En antaudu ikinä.

Kirjasta Mehiläishoitajan kuolema.

Sivuston syntymisestä lämmin kiitos myös Tomi Wallinille sekä Jari Alforsille.

Huhtikuun 30.2019
Åminneforsissa
Kaija Olin-Arvola
Iiron äiti.

Rakka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti