sunnuntai 31. maaliskuuta 2019


sunnuntai 24. maaliskuuta 2019

Mesetystä










Iiro: Kiitos vielä reissusta 😃 oli hyvä, ja aivot sai happea 😊

Äiti: Niin oli mukavaa. Itekin piristyin. Täytyy mennä useemmin. 😊 Jättää vaan kämppä tuulettuun siks aikaa, kun oma paska ei haise. 😂





Iiro: S-tili Johannan nimissä eli saaja on hän.

Äiti: Sairautena ahdistua fb-ryhmästä, jossa on yli 2000 jäsentä:

Hmmm... Onko Kelan toiminnassa jotain järkeä??? Olen nyt "katsastuksen" (siis työelämä- ja/ tai oppimisvalmiuksien) jälkeen saanut lähetteen ensin neuropsykkalle, työelämävalmennukseen ja työhönpaluuseen valmentavaan ahdistuneisuuden- ja masennuksenhallinta ryhmään. Neuropsykka tuli bumena takas ja muuttui työkykyarvioinnin psykiatriaksi. Mutta sitä ennen aloitetaan työelämäkokeilut siis. Herää vain kysymys, että kumpi tulee ensin, muna vaiko kana 🤪😂 Mä voin itse konsultoida sen verran itseäni, että jo kaupassa käynti on suoritus. Tosin mun psykiatri sanoi, että työkyky katsotaan hyväksi, kun harrastan liikuntaa päivittäin. Mut kun mun taudin kuvaan kuuluu se, että bentsojen ja pregabaliininkaan jälkeen en pysty pysymään paikallaan ja herään aamuneljältä. Toisaalta voimavarat on ihan minimissään (milloinkohan olen viimeksi imuroinut...). Kuulemma olisi parempi mun työkyvyn arvioinnin kannalta, jos en pääsisi ovesta ulos. Jee. On tosi diskriminoivaa, että hermostuneisuudesta rangaistaan sillä, että katsotaan sen tarkoittavan, että on enemmän voimavaroja. Mä vaan en ***tana ole sänkyyn sidottu, vaan mun taudinkuva on toisenlainen (ja se löytyy oppikirjoista kuin myös Terveyskirjastosta).

Suosiiko Finland for Sale pikkupoikia? tässä vähän Valtteria mielessä joka jäi pysäkille ja ..10 vuotiaan tytön kohtaloa. Miksi presidentti vaikenee kaikissa tärkeissä asioissa?

Miksi kansa suosii #pedogate pressua ja mun kirjoituksia lukevia (rajallinen määrä fb kamuista) dissas mua kun suosin presidenttiehdokasta joka halusi perustaa totuuskomiteaa? mistä meille valehdellaan?

mikä porukka tää pizza porukka on? 🍕 #pizzagate ja miksi Avicii piti kuolla #childtrafficking

minä tiedän
kansa ei

sen takia tarvitaan presidentin auktoriteettiä tai uutismedia joka tavoittaa kansaa. Nyt meillä ei oo mittään.. paitsi somea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti